Senioren bij Duik club de robben

Onze senioren zijn de leden vanaf 16 jaar.
De jeugdleden mogen vanaf het moment dat ze 16 jaar worden naar de senioren trainings groep. Soms vindenjeugdleden het zo leuk om toch bij de jeugd/junioren mee te blijven doen en de trainers te ondersteunen. Afhankelijk van de groepsgrootte wordt bekeken wat mogelijk is.
Nieuwe leden van 16 jaar en ouder worden automatisch ingedeeld bij de senioren.
De senioren bestaan uit enthousiaste duikers die bijna wekelijks (of zelfs vaker) aan de waterkant (en onder water) te vinden zijn.
Ook zijn er leden die iedere vrijdagavond in het zwembad aan hun conditie werken en voor diegenen die het liever wat rustiger aan doen is het zwembad (en de bar) een gezellige ontmoetingsplaats.

Clubduiken

Onze club organiseert tijdens het buitenseizoen een aantal clubduiken. Soms vinden deze plaats in interessante duikplassen, maar ook regelmatig in Zeeland.
Na de clubduik wordt er steevast nog even nagepraat over alle bijzondere levensvormen die wij hebben gezien.