Duik club de robben verzorgt snorkel- en duikopleidingen aan kinderen. Op dit moment bestaat deze groep uit zo’n 20 enthousiaste junioren in de leeftijd van 12 tot 16 jaar.

De trainingen vinden plaat elke vrijdagavond, tussen 20.15 en 21.15 uur in zwembad “de Hateboer” in Sittard.
De opleidingen worden verzorgd door trainers, onder begeleiding van een instructeur.
Om lid te worden van de Junioren van Duik club de robben moet je een minimale leeftijd hebben van 12 jaar en in het bezit zijn van een zwemdiplom a en b.
Heb je interesse gekregen om te gaan snorkelen en duiken bij ons in de club en wil je een keer langskomen, dan kan dat natuurlijk altijd!! (vergeet je zwemkleding niet)

Meer info of een keertje uitproberen? Je kunt altijd mailen voor informatie naar dcderobben@gmail.com